23 Şubat 2009 Pazartesi

Mustapha Hadji

İddaa oynarken Nancy-Lyon maçına yanlışlıkla 1 oynamışım.Oran 3,20 Lyon kaybeder mi acaba Nancy de skoru değiştirebilecek isim var mı diye bi umutla girip kadrolarına baktım.O da ne.Hadji.Soranlara " Ohoooo Hadji bıraktı olm diyoduk,yalan mı olduk yani.Hem bu herif 40ına meriven dayadı ulan " diyoduk,nooldu? Maçın TV yayını da vardı,açtım baktım.Bildiğin Hadji.98 Dünya Kupası'ndan önce ve Dünya Kupası'nda bu adamın şanını şöhretini hatırlıyorum.Fas'ın Zidane'ı idi adeta.98'de ayrıca Afrika'da yılın futbolcusu seçilmişti.Deportivo,Coventry ve Aston Villa'dan sonra ne yaptı nerelere gitti hiç haberim yoktu.
Ama an itibari ile Nancy'de oynayan ve Lyon maçında bir de penaltı kaçıran mevzubahis Hadji bizim bildiğimiz Hadji değilmiş.Onun kardeşi Youssouf Hadji'ymiş.Çok da benziyo keratalar.Zannediyorum ki zamanında abisinin torpili ile abisi gibi Nancy'de futbola başlamış.Abisi gibi bi kariyere ve popülariteye sahip olması zor gibi,zira Fransa dışında hiç bir klüpte oynamamış.Fas milli takımına da zaman zaman seçiliyor sanırım.Keşke şu an Nancy'de oynayan ufak Hadji değil de büyüğü olsaydı,nostaljinin kralı olurdu be."Ulan biz bu herifin 98'deki hallerini hatırlarız be" deme zevkini yaşardık.

Hiç yorum yok: